سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

روش شناسایی ایمیل فیشینگ


فیشینگ (Phishing) به تلاش برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند نام کاربری، گذرواژه، اطلاعات حساب بانکی و... از طریق جعل یک وب‌سایت، آدرس ایمیل و... گفته می‌شود.
شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های پرداخت آنلاین از جمله اهداف حملات فیشینگ هستند. علاوه بر آن، ایمیل‌هایی که با این هدف ارسال می‌شوند و حاوی پیوندی به یک وب‌سایت هستند در اکثر موارد حاوی بدافزار هستند.
نصب نرم افزار آنتی ویروس و آنتی اسپم
یکی از مهمترین راه هایی که شما می توانید در برابر ایمیل های اسپم و خطرناک خود را محافظت نمایید نصب نرم افزارهای قوی آنتی اسپم است .
ایمیل سکیور برای این مورد ایده آل می باشد. زیرا بر روی ایمیل هایی که اسپم دارند تگ می شود و امکان حذف یا بازیابی ایمیل های مفید و همینطور امکان بلاک کردن مالورهای خطرناک و ویروس را به شما می دهد.
ثابت شده است ایمیل سکیور برای فیلتر کردن تعداد زیادی اسپم که روزانه صندوق های ایمیل را بمباران می کنند مناسب است و توسط آن ۸۵% از ترافیک ایمیل های دریافتی مشتریان بر روی سرورهای پویاسازان فیلتر، بلاک یا به عنوان اسپم شناخته می شود.



 مراقبت کردن از آدرس ایمیل های جعلی


به آدرس ایمیل ارسال کننده پیام در هر پیام مشکوکی که دریافت خواهید کرد دقت داشته باشید و آن را پاسخ ندهید یا بر روی هر لینکی در آن ایمیل کلیک نکنید.
ایمیل از منبع قابل اعتماد
حمله کننده ها اغلب از آدرس ایمیل های جعلی استفاده می کنند (آدرس ایمیل هایی که به نظر میاید از یک منبع قابل اعتماد ارسال شده است) که این مورد برای فریب گیرنده است . این ایمیل ها غالبا تلاش برای حملات فیشینگ است.


حقه بازی از راه های زیادی انجام می شود اما تعداد کمی از روش های معمول عبارتند از 
تغییر نام فرستنده به صورتیکه با آدرس ایمیل فرستنده مطابقت ندارد.
تغییر اطلاعات هدر بسیار آسان است به صورتیکه نام فرستنده با آدرس ایمیل فرستنده مطابقت نداشته باشد.
برای مثال


 اسپمر نام را به katrina تغییر داده است که سعی دارد نشان دهد که ایمیل از یک منبع آشنا است با اینحال به وضوح نا آشنا و غیر فعال است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی