سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

آموزش خانه تکانی از نوع کامپیوتری



Image result for ‫آموزش خانه تکانی از نوع کامپیوتری‬‎






 برنامه‌های بلا استفاده را حذف کنید

معمولا کامپیوترها به همراه نرم‌افزارهایی ارایه می‌شوند که برخی از آن‌ها اساسا مورد نیاز کاربر نیستند. برای حذف این برنامه‌ها کافی است در بخش Control Panel برنامه‌های اضافی را از فهرست برنامه‌های نصب شده روی سیستم انتخاب کرده و با استفاده از گزینه Uninstall آن‌ها را حذف کنید.

 

 فایل‌های موقت را پاک کنید

فایل‌های موقتی در هنگام انجام وظایف توسط کامپیوتر ایجاد می‌شوند و ممکن است پس از اتمام کار روی هارددیسک باقی بمانند و موجب کندی کامپیوتر شوند. برای حذف این فایل‌ها از حافظه سیستم کافی است در پنجره My Computer درایو سیستم عامل را انتخاب کرده و درپوشه Windows پوشه موسوم به Temp را انتخاب کنید.

 

سپس در بالای پنجره از منوی View گزینه Details را انتخاب کنید تا جزئیات فایل‌ها به نمایش درآید. اکنون می‌توانید تمام فایل‌های مربوط به روزهای گذشته را انتخاب و پاک کنید.

 

 یک درایو SSD روی سیستم نصب کنید

مهمترین علت کندی کامپیوتر استفاده از هارددیسک است. برای افزایش سرعت کامپیوتر می‌توانید به جای هارددیسک از یک درایو SSD برای ذخیره اطلاعات استفاده کنید. درایو SSD در واقع حافظه مبتنی بر فلش است که برق کمتری مصرف کرده و مقاومت بیشتری دارد.

 

 فضای ذخیره‌سازی سیستم سیستم را افزایش دهید

وقتی ۸۵ درصد از فضای ذخیره‌سازی پر می‌شود، سرعت کامپیوتر کاهش می‌یابد. برای اجتناب از این مشکل بهتر است فضای ذخیره سازی سیستم را افزایش دهید




 هیچوقت هیچ مایعی را مستقیما بروی آن اسپری نکنید و از دستمال کاغذی از هر نوع برای تمیز کردن آن استفاده نکنید که باعث خش افتادن بروی صفحه آن می شود. اگر میخواهید صفحه مانیتور LCD را تمیز کنید پیشنهاد می کنم از یک پارچه کتان نرم خشک استفاده کنید. اگر صفحه مانیتور بخوبی تمیز نشد میتوانید کمی الکل به پارچه بزنید و صفحه مانیتور را با آن تمیز کنید.


نظرات (۲)

  • بانوی اردیبهشت-گلاب آدینه
  • خیلی مفید بود ممنون
    بسیار عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی