سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

چطور notification ها را در اندروید متوقف کنیم



 اعلان‌های اندروید قرار ملاقات‌های مهم را یادآوری می‌کنند و اگر ایمیل جدیدی دریافت شود به ما اطلاع رسانی می‌کنند. اما اگر قرار باشد تعداد زیادی از آن‌ها پس از هر مدت کوتاه هشداری را ایجاد کنند، مطمئنا وجود آن‌ها آزار دهنده خواهد شد. در این مطلب قصد داریم نحوه غیر فعال کردن اعلان‌های خسته کننده و آزار دهنده را نشان دهیم. با فارنت همراه باشید.


در بین توسعه دهندگان بازی تقریبا این موضوع تبدیل به عادت شده که در زمان عدم بازی کاربر تا یک روز هشداری از طرف بازی ارسال شود یا اینکه نسبت به خرید درون برنامه‌ای اپلیکیشن، استفاده کننده گوشی دائما اعلان‌هایی را دریافت کند. همانطور که خودتان می‌دانید اکثر افراد به تخفیف درون برنامه‌ای اپلیکیشن اهمیتی نمی‌دهند و بیشتر این نوتیفیکیشن‌ها بیشتر آزار‌دهنده هستند تا کمک کننده، خوشبختانه غیر فعال کردن اعلان‌های آزار دهنده اندروید کار راحتی است و هیچ دوره خاصی را لازم نیست بگذرانید؛ تنها تا پایان مطلب با ما همراه باشید.


برای اینکه در این راهنما به هدف خود برسیم ما قصد داریم اعلان‌های آزاردهنده بازی آسفالت 8 که اتفاقا بازی بسیار خوبی است را غیر فعال کنیم. با اینکه این بازی در بین بهترین بازی‌های اندروید قرار می‌گیرد اما باز هم در صورت دادن هشدار‌های تکراری و بی‌ریط در زمان عدم حضور در بازی قطعا خسته کننده خواهد شد


اگر اندروید 4 به بالا دارید غیر فعال کردن Notification ها برای یک نرم افزار خاص بسیار راحت است. با انجام دادن کار های زیر Notification را برای یک نرم افزار خاص غیر فعال خواهید کرد.

1. با کشیدن انگشت از بالای صفحه به پایین Notification ها را ببینید

2. روی Notification مورد نظر انگشت خود را نگه دارید و از منوی ظاهر شده گزینه App Info را انتخاب کنید.


3. در این مرحله تیک کنار Show Notification را بردارید. و در کادر ظاهر شده Ok را انتخاب کنید.
به همین راحتی دیگر از شر notification های مزاحم خلاص می شوید.


البته به راحتی باز با طی همین مراحل ولی با یک تفاوت می توانید Notification ها را یکبار دیگر فعال کنید. با این تفاوت که به جای مرحله اول و دوم باید وارد Setting و Application شوید و در لیست برنامه ها برنامه خود را پیدا کنید و همین صفحه را خواهید و تیک کنار Show Notification را اینبار بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی