سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 قابلیت جالب درباره Galaxy S8


Image result for ‫قابلیت جالب درباره Galaxy S8‬‎





گلکسی اس ۸ دارای اسکنر عنبیه است که برای باز کردن قفل امنیتی گوشی و دسترسی به فایل های شخصی استفاده می شود. سامسونگ ادعا می کند که این تکنولوژی از اسکنر اثر انگشت از امنیت بالاتری برخوردار است. آیفون فقط از اسکنر اثرانگشت بهره برده است.

- نمایشگر بزرگ تر. گلکسی اس ۸ نمایشگری ۵٫۸ اینچی و اس ۸ پلاس نمایشگری ۶٫۲ اینچی دارند. این اندازه را با آیفون مقایسه کنید: آیفون ۷ نمایشگری ۴٫۷ اینچی دارد و اندازه نمایشگر در آیفون ۷ پلاس ۵٫۵ اینچ است.

 امکان استفاده از پد وایرلس شارژ در گوشی S8 وجود دارد. این گوشی همچنین به تکنولوژی شارژ سریع مجهز است که اس ۸ را از آنچه معمول است سریعتر شارژ می کند. آیفون به این تکنولوژی برای شارژ بیسیم و یا شارژ سریع مجهز نمی باشد.

 به دلیل وجود جک هدفون، استفاده از هدفون های استاندارد با گلکسی اس ۸ امکان پذیر است. اپل جک هدفون را در آیفون ۷ حذف کرد. اگر بخواهید از هدفون های با سیم معمولی خود با آیفون ۷ استفاده کنید به یک دانگل نیاز خواهید داشت.

 پرداخت ها از طریق سامسونگ پی می تواند با استفاده از دستگاه های استاندارد کارت های اعتباری مغناطیسی انجام شود.در اپل پی برای پرداخت به یک پد NFC ویژه نیاز خواهید داشت.

-  گلکسی اس ۸ با نرم افزار واقعیت مجازی خاص خود همراه است که با آکیولس فیسبوک فعال می شود. آیفون با تعدادی از هدست های واقعیت مجازی شامل گوگل کاردبورد کار می کند اما مستقیما واقعیت مجازی را خودش پشتیبانی نمی کند و محتوای قابل استفاده بر روی این گوشی بسیار محدود است


- مزیت دیگر این است که اس ۸ از سنسور ضربان قلب بر روی پنل پشتی خود برخوردار است. اگر قصد داشته باشید ضربان قلب خود را بر روی آیفون اندازه گیری کنید نیاز به اپل واچ یا یک وسیله جانبی دیگر خواهید داشت.

- می توان با استفاده از یک داک مخصوص گلکسی اس ۸ را به مانیتور، کیبورد و ماوس متصل کرد و نسخه دسکتاپی سیستم عامل گوشی را بر روی کامپیوتر معمولی فعال کرد. در مدل های آیفون، فقط امکان انعکاس نمایشگر گوشی بر روی نمایشگرهای خارجی وجود دارد.

 با دستیار دیجیتال سامسونگ، Bixby، می توان از اشیای واقعی عکس گرفت و سپس به اطلاعات مرتبط با آن مانند لینک های فروشندگان آن و فروشگاه های نزدیک دست یافت. سیری از دوربین هوشمند برخوردار نیست.


نمایشگر گلکسی اس ۸ سامسونگ انرژی کمتری مصرف می کند و نمایش رنگ ها بر روی آن بهتر است که به دلیل استفاده از تکنولوژی اولد است. آیفون هنوز از LCD استفاده می کند که کیفیت پایین تری نسبت به نمایشگرهای اولد دارد.


server

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی