سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

ایندکس اول موبایل گوگل چیست



Image result for ‫ایندکس اول موبایل گوگل چیست‬‎


نحوه کارکرد ایندکس اول موبایل گوگل چگونه است؟

یکی از شیوه‌های پایه گوگل برای رتبه دهی به سایت ها، نسخه‌های دسکتاپ بود ولی با همه‌گیر شدن فناوری در چند سال اخیر اکثر افراد به دلیل سهولت حمل آسان به استفاده از اسمارت فون ها، تبلت ها ترغیب شده‌اند. در نتیجه بیش از نیمی از جستجو های کاربران با استفاده از این دستگاه‌ها صورت می‌گیرد. به همین سبب گوگل معیار رتبه‌بندی سایت ها را بر اساس نسخه‌های موبایل قرار داده است.


هدف گوگل از این کار فراهم آوردن اطلاعاتی مناسب و مرتبط، محتوای بهتر و مناسب برای کاربران موبایلی است و بر اساس اخبار اعلام‌شده این ایندکس جدید موبایلی که به نام ایندکس اول موبایل گوگل یا Google’s mobile first index شناخته می‌شود. به عنوان ایندکس اصلی گوگل خواهد بود و ایندکس دسکتاپ در آینده با صورت محدود به‌روزرسانی خواهد شد.


چگونه سایت خود را با ایندکس اول موبایل گوگل همگام کنیم؟

در این نوشته پنج شیوه همگام‌سازی سایت را با رویکرد جدید ایندکس اول موبایل گوگل یا Google’s mobile first index بیان خواهیم کرد که می‌توانید با استفاده از این روش ها سایت خود را همگام با گوگل کنید:

طراحی واکنش گرا و یا طراحی سایت بر پایه فریم ورک AMP

به سایتی واکنش گرا یا ریسپانسیو گفته می‌شود که کاربران بتوانند سایت را در تمامی رزولوشن مختلف تلفن های همراه، تب لت، لب تاپ و …. به راحتی مشاهده کنند


فریم ورک AMP نیز به معنی افزایش سرعت لود شدن صفحات در موبایل است. این فریم ورک به صورت متن باز و Open Source ارائه شده است تا توسط تمامی برنامه‌نویسان به راحتی قابل‌استفاده و توسعه باشد و توانایی سرعت بارگذاری صفحات سایت را بر روی اسمارت فون ها بهبود بدهند.
طبق دو مورد بالا اگر سایت شما طراحی درستی نداشته باشد و دو مورد بیان‌شده را نداشته باشد بهتر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به رفع کم کاستی های خود بپردازید



 قرار دادن بک لینک در سایت های دیگر باعث معرفی زودتر سایت شما به موتور جستجوی گوگل خواهد گردید، برای اولین قدم سایت خود را در سایت های آگهی ثبت نمایید.

جهت ثبت سایت در گوگل از این لینک نیز می توانید استفاده نمایید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی