سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


راه حل برای مشکل قطع و وصل شدن وای فای مودم



مودم را از نو راه اندازی کنید

خاموش و روشن کردن مودم یکی از بهترین راه حل های بسیاری از مشکلات می باشد. بعضی اوقات شما مشکلی در مورد بالا آوردن سایت ها دارید یا مشکلات کندی سرعت اینترنت دارید همه ی اینها ناشی از مودم شما خواهد بود.


این عمل لازم هم نیست اما مودم ها به روشن و خاموش کردن برای درست کار کردن احتیاج دارند. برای این کار دکمه مودم را خاموش کنید و کابل برق آن را برای چند ثانیه بکشید و سپس کابل را وصل کنید و بعد از چند ثانیه دکمه روشن مودم را بزنید . اگر شما مجبور شدید که این کار را انجام دهید نرم افزار دائمی سازنده این مودم ممکن است دچار مشکلاتی شود.

مواظب گرم شدن مودم باشید

مانند سایر دستگاه های الکترونیکی ، مودم نیز دچار گرمای شدیدی می شود که ممکن است به مودم آسیب بزند . در هر لحظه بعد از چند ساعت مواظب دمای مودم باشید و موقعی که بیش از حد گرم شد آن را خاموش کنید و به آن استراحت دهید.

مطمئن شوید که کابل ها متصل باشند

اگر این کار را انجام ندهید مانند این است که مغز این وسیله را متصل نکرده اید ، بعضی از افراد ممکن است ناخواسته کابل ها را درست سرجایشان نگذارند و باید از سالم بودن سیم ها و محل اتصال آنها مطمئن شوید.



می توانید شماره مدل کارت وایرلس ( wireless card ) کامپیوتر خود را ، با فشردن کلید های Windows و Pause به صورت همزمان ، مشاهده کنید.


با فشردن این کلید ها ، پنجره System Properties باز میشود. راه دیگر راست کلیک روی Computer ، انتخاب Properties و سپس  Advanced system settings می باشد.


در ادامه روی تب Hardware کلیک کنید و Device Manager را انتخاب کنید.


در این بخش لیستی را مشاهده می کنید که مقابل هر یک علامت + وجود دارد. گزینه Network Adapters را پیدا کنید و روی + کلیک کنید تا گزینه های موجود برای وایرلس سیستم شما نمایش داده شود.


بد نیست بدانید آداپتور وایرلس بسته به سازنده آن به نام های دیگری نظیر Intel Pro Wireless یا Dell Wireless ممکن است در این قسمت نمایش داده شود.

در صورتی که با نصب درایو مربوطه ، مشکل شما حل نشد ، بایدبرای پیدا کردن علت قطع و وصل شدن مودم وای فای router firmware را آپدیت نمایید



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی