سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

بدافزار اندرویدی حامل پیام سیاسی

Image result for ‫بدافزار اندرویدی حامل پیام سیاسی‬‎


محققان Lookout بدافزاری از خانواده Acecard در فروشگاه گوگل‌پلی کشف کردند. این بدافزار که درون برنامه کارت بازی به نام Black Jack Free مخفی شده بود، هشتاد و ششمین بدافزار بازار بود. Look out به کسانی که این بازی را بارگیری کرده‌اند توصیه می‌کند که هرچه سریع‌تر آن را پاک کرده و گذرواژه حساب‌های مهم خود را نیز تغییر دهند. بازی Black Jack Free به کاربران اجازه کارت بازی به صورت رایگان و با استفاده از پول برای بازی را می‌‌دهد. 

این ابزار ناهنجار با بودجه‌های حساب‌های بانکی قربانیان برای سایفون کار می‌کند. یک برنامه کمکی، پنجره‎هایی را بالای برنامه‌های بانکداری قانونی و دیگر وب‌گاه‌ها از جمله فیس‎بوک و اسکایپ قرار می‌دهد تا کاربران را تشویق به وارد کردن رمزشان در اعتبارات آنلاین و PII کنند.



 در تاریخ ۴ ژولای، پعنی پنج‌شنبه ۱۳ تیر، کاربران احتمالاً متوجه شدند که این برنامه آن چیزی نیست که ادعا می‌کند. چرا که این برنامه تصویر پس‌زمینه‌ی تلفن آلوده را با تصویری از اوباما، رئیس جمهور آمریکا، جایگزین کرده و اظهار نظر وی را در رسوایی نظارتی اخیر آمریکا به همراه دارد و یک سرویس جاسوسی موسوم به «NSAListenerService» را آغاز کرده است..


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی