سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

چگونه لپ تاپ را از طریق کابل HDMI به تلویزیون وصل نماییم


Image result for ‫چگونه لپ تاپ را از طریق کابل HDMI به تلویزیون وصل کنیم‬‎



با اتصال رایانه به تلویزیون می توان محتویات آن را مستقیما بر روی صفحه تلویزیون نمایش داد. شما می توانید فیلم‌های رایانه‌تان را با صفحه نمایش بزرگتری تماشا کنید به اینترنت دسترسی داشته باشید و سایر موارد. تنها چیزی که برای اتصال دستگاه لازم دارید، یک کابل اچ دی ام آی HDMI است.



۱-ابتدا بررسی کنید که کامپیوتر یا لپ تاپ شما دارای چه درگاه ها/ پورت های ورودی می باشد؟ به طور معمول رایانه و لپ تاپ‌ها بیش از یک پورت دارند که شامل موارد زیر می شوند


  • پورت VGA: یکی از رایج ترین اتصالات است که دارای ۱۵ پین یا برآمدگی در ۵ ردیف است که اتصال کامپیوتر به تلویزیون را تشخیص می دهد.
  • پورت composite video: این پورت دایره‌ای شکل است و معمولا با رنگ زرد کدگذاری میشود و  معمولا در پروژکتورها و تلویزیونها دیده می‎شود اما در رایانه‎‎های پیشرفته کمیاب است.
  • پورت S-video: یک پورت دایره ای با ۴، ۷ و شاید ۹ پین می‌باشد. از این اتصال عموما در تلویزیونها و پروژکتورها استفاده می‎شود اما به طورر رسمی در لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی دیده می‎شود. این پورت در رده بالاتری از ویدئو کامپوزیتها قرار میگیرد.
  • پورت DVI: این پورت در مقایسه یا VGA جدیدتر است و مستطیل شکل می باشد. دارای ۲۴ پین در ۳ تا ۸ ردیف است. از این پورت بیشتر در پروژکتورها نسبت به تلویزیون ها استفاده می‎‎شود.
  • پورت HDMI: این پورت مشابه پورت USB می‌باشد. ولی باریک تر و پهن تر است. این پورت در حال تبدیل شدن به یکی از اتصالات محبوب کاربران رایانه و به همان نسبت تلویزیون و پروژکتور است. کارت‌های ویدیویی جدیدتر برای رایانه‎های رومیزی از خروجی HDMII استفاده می کنند که برای اتصال به LCD ،LED TVs و به همان نسبت سیستم‎های پروژکتورهای اچ دی سینمای خانگی به صورت عالی کارایی دارند. HDMI بالاترین کیفیت تصویر را از یک رایانه به یک تلویزیون یا پروژکتور ارائه می دهد.


مزیت: کمترین تاخیر ممکن را دارد - تنها روش مناسب برای بازی های اکشن سریع است

ضعف: نیاز به کابل های فیزیکی دارد - شما را به محدوده تلویزیون محدود کرده و آزادی عمل را می گیرد - ممکن است به استفاده از یک کابل دیگر برای صدا هم نیاز داشته باشید.

http://adminwebhost.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی