سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

تکنیک هایی برای استفاده بهتر از موتور جستجو گوگل 




Image result for ‫تکنیک هایی برای استفاده بهتر از موتور جستجو گوگل‬‎





استفاده از کلمات آشنای وب

عملکرد موتور جستجو، تطابق دادن کلماتی که شما وارد می​کنید با صفحات موجود در اینترنت است. از این رو استفاده از کلماتی که احتمال نمایش آنها در صفحات بیشتر است سبب می​شود که بهترین نتایج را در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال بجای اینکه بگویید سرم درد می​کند


جستجو از طریق سایت


اگر این عبارت را تایپ کنید: ‘’Eric Griffith” site:pcmag.com گوگل هر موضوعی را که در ارتباط با آن نام در وب سایت مربوطه موجود باشد را برایتان نمایش می دهد. چه راه حلی بهتر از این وجود دارد که فقط از یک سایت اختصاصی مطلب مورد نظر خود را جستجو کنید؟ حتی می توانید جستجوی خود را به سایتهایی با ارزش بالاتر نظیر (.com, .net, .edu) محدود نمایید. به عنوان مثال گوگل جستجوی خود را فقط برای سایتهای دانشگاهی و آموزشی محدود خواهد کرد اگر شما عبارت “site:.edu”  در جستجوی خود تایپ کنید.

و یا می توانید یک بخش از نام یک انتشاراتی را ابتدای عبارت جستجوی خود وارد نموده و سپس موضوع اصلی خود را تایپ کنید، و گوگل معمولا می تواند موضوع درخواست شما را بدرستی بیابد.




 پیدا کردن محصولات اختصاصی

در حال حاضر ورژن بتای جستجوگر محصولات گوگل در دسترس می باشد، اما آن ممکن است سریعترین اه ممکن برای جستجوی محصولی باشد که شما قصد خرید آنرا دارید. همچنین می توانید با اختصاصی کردن سایت، مثل آمازون  ( با استفاده از دستور “site”-----  ) جستجوی خود را محدود تر نمایید. در این عبارت بجای Site می توانید “Google Shopping” که یک مدتی نیز با نام “Froogle”  شناخته می شد را وارد نمایید، اما در حال حاضر هنوز با استفاده از لینک Shopping که در منوی بالایی گوگل قابل دسترس است می توانید جستجوی خود را انجام  دهید.


 محدود کردن جستجو به سایتهائی که تمامی جمله ای که شما نوشته اید را در خود دارند.
- محدود کردن جستجو به مواردی که حداقل یکی از کلمات شما را در بر دارند.
- محدود کردن جستجو به مواردی که کلمات جستجوئی شما را اصلا ندارند .
- محدود نمودن جستجو به سایتهایی که با فرمت خاصی نوشته شده اند.
- سایتهایی که در یک محدوده زمانی مشخص بروز (Update) شده اند.
- مواردی که شامل اعدادی در یک محدوده معین هستند.
- سایتهائی که دارای یک (Domain) نام سایت مشخص هستند.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی