سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

توازن بار چیست

توازن بار چیست



Image result for ‫توازن بار چیست‬‎


 زمانیکه دریک مکانی میزان بارسنگین است و مکانها نودهای دیگر بیکارهستند معمولا توازن بار انجام می شود الگوریتم توازن بار پویا فرض می کند که هیچ اطلاعی درباره رفتارکارها و وضعیت آنها درسیستم ندارد توازن بار معمولا براساس حالت جاری سیستم اتفاق می افتد الگوریتم توازن بار پویا شامل بحثهای مهمی مانند توازن و تخمین بار و مقایسه سطوح بار و شاخص کارایی و پایداری است میزان اطلاعاتی که بین نودها جابجا می شود تخمین منابعی که هرکار به آن نیاز دارد

Round Robin DNS


در این مکانیزم DNS شناخته شده در شبکه را با آدرس های سرور های متفاوت که به یک نام ماشین (میزبان) اشاره می کنند، پیکربندی می شود. به طور مثال از دو وب سرور با آدرس های متفاوت ولی با نام های یکسان که هر دو وب سایت و محتوای یکسانی را میزبانی می کردند استفاده می شود و فایل پیکربندی DNS نیز شامل آدرس های متفاوت این دو سرور است که به یک نام اشاره می کنند.
هنگامی که کلاینت با نوشتن نام وب سرور ها درخواستی را به ماشین DNS مبنی دریافت آدرس وب سرور ارسال می کند، DNS به صورت نوبت چرخشی و هر بار در پاسخ به کلاینت ها، یکی از این دو آدرس را به کلاینت ارسال می کند.
تکنولوژی توازن بار مشکل های روش DNS نوبت چرخشی را ندارد و با استفاده از روش های بررسی صحت و درستی سرور ها و همچنین به کار بردن روش های توزیع بار یا به عبارتی الگوریتم های توزیع بار، فرایند توزیع بار را در شبکه به صورت خودکار انجام می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی