سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com
سرور,هاست,خریدن سرور,خریدن هاستینگ

p30webhost.com

server free

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

کران جاب چیست؟

کران جاب  چیست؟


قابلیتی است در سیستم عامل‌های بر مبنای یونیکس که وظیفهٔ اجرای برنامه در زمان بندی‌های خاص را بر عهده دارد. کرون جاب این قابلیت را برای کاربران ایجاد می‌کند تا بتوانند کارها (دستورها و شل اسکریپت) به صورت زمان بندی شده


اکثر توابع پیش فرض وردپرس با _wp شروع می شوند. مثل: wp_update_plugins ، wp_update_themes و غیره. البته افزونه های شما ممکن است از پیشوند مخصوص خودشان استفاده کنند. مثلا افزونه معروف Yoast Seo از پیشوند _wpseo استفاده می کند.

شما همچنین قادرید زمان اجرای بعدی کران ها را ببینید و بدانید آنها هر چند وقت یکبار اجرا می شوند. آخرین ستون در این لیست به شما این امکان را می دهد تا کران ها را حذف ، ویرایش و یا اجرا کنید.

 در مورد کاری که می خواهید روی کران ها انجام دهید بسیار دقت کنید و هرگز کران وردپرس که به صورت پیش فرض تعیین شده را حذف نکنید.

فرض کنیم در لیست مذکور ، یک کران جاب دیده اید که توسط یکی از افزونه ها ایجاد شده و کاملا روی منابع سرور متمرکز است. اول از همه لازم است تنظیمات خود آن افزونه را بررسی کنید و ببینید آیا امکان دارد از همان جا این مورد را کنترل کنید. اگر چنین امکانی وجود نداشت می توانید در لیست کران ها و در ردیف کران مورد نظر ، روی گزینه ویرایش کلیک کنید و تنظیمات آن کران را تغییر دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی